Sunday, January 8, 2017

Mwee

Hallo Ik ben Mwee van der Meer. Ik zit in havo 5L. Ik ben 17 jaar oud en ik ga mee met Ghana reis 2017. Mijn grootste hobby nu is roeien! Ik zit op het K.G.R. De Hunze in Groningen en ik vind het erg leuk. Ik wil vanaf volgend jaar bij Gyas wedstrijd roeien.Een andere grote hobby van mij is dansen. Ik dans al sinds ik 6 jaar ben maar ben laatst gestopt om te gaan roeien. Veder speel ik nog piano en zing ik er soms bij. Ik vind ook leuke om dingen te doen met mijn vrienden zoals naar de bios en winkelen. Nu komt de echte vraag waarom ga ik me met de Ghana reis 2017. Toen ik op het Maartens kwam wist ik dat onze het Maartens veel doet met goeie doel en er mooie reizen mee maken. Ik hou van mensen en ik geloof dat iedereen en kans verdient voor een goeie leven. Als ik daar een handje bij kan helpen doe ik dat graag. Toen ik in derde kwam hoorde ik dat onze school op grote reis ging naar Ghana voor Tony chocolony met both sides now. Dit vond ik zo gaaf dat onze school naar buitenland ging om de mensen daar te helpen. Ik werdt toen super geïnteresseerd om een keer mee te gaan op zo'n reis georganiseerd door both sides now! Dit jaar kreeg ik eindelijk de kans om mee te gaan en daar ben ik super blij mee. Ik heb super veel zin om naar Ghana te gaan er daar onze leuke planning uit te voeren. Ik keek er vooral naar uit om naar de school te gaan en daar onze buddies te ontmoeten. Niet iedereen krijgt zo'n kans zo als ik nu krijg en ik ga er de beste van maken. Ik ga zelf nog een Facebook maken waar iedereen onze reis kan volgen en waar ik leuke foto's plaats van onze reis en verhalen van hoe het was. Na de reis wil ik met zo veel mogelijk mensen mijn ervaring delen en maak ik een instagram aan met foto's van de reis met elke keer een leuke verhaaltje bij de foto! Hierdoor aandacht te trekken bij de jongere generatie. Ik heb super veel zin in de reis en alle leuke memories die we gaan maken!


No comments:

Post a Comment