Sunday, January 15, 2017

Charlotte

Hallo allemaal,
ik ben Charlotte Pott ik zit in VWO 5T. Mijn hobby's zijn voetbal en muziek maken, ik speel saxofoon en piano. Verder vind ik het heel leuk  om in de zomer te zeilen en te windsurfen en om in de winter te skiĆ«n en te snowboarden. Dit jaar ga ik mee naar Ghana en ik heb hier echt heel veel zin in! Mijn broer was de vorige reis naar Ghana ook mee en hij kwam terug met allemaal mooie verhalen, ik was zo nieuwsgierig geworden dan ik ook mee wou. Ik ben heel erg benieuwd hoe alles er in Ghana aan toe gaat. Bijvoorbeeld bij de mensen thuis en op school, maar ook op de plantages.
Het geld om mijn reis te betalen heb ik verdient met training geven en oppassen. Ik geef voetbaltraining aan een meisjesteam door de weeks en zaterdags coach ik bij een wedstrijd.

No comments:

Post a Comment