Friday, January 6, 2017

Bente stelt zich als eerste voor

Hoi! 

Ik ben Bente, 16 jaar oud en ik zit in V5P. Ik speel volleybal en zo af en toe ook piano, wat ik erg leuk vind. Ook ik ga mee met de reis naar Ghana, wat enorm gaaf is. Ik roep al vanaf kleins af aan dat ik graag wil reizen, maar dat ik op deze leeftijd al zo een bijzondere reis mag maken had ik nooit durven dromen. Om hier in Nederland de aandacht te trekken voor hulp voor de mensen in Ghana is niet iets wat je elke dag doet, en dat maakt deze reis alleen maar unieker. Om de mensen in Ghana te mogen ontmoeten, leren kennen en helpen vind ik iets heel bijzonders, omdat het geen dagelijkse bezigheden zijn. Ik hoop dat we de mensen in Ghana veel hulp kunnen bieden en de mensen hier in Nederland kunnen opschudden om zich ook in te zetten voor projecten in Ghana. Het is fijn om te weten dat ik hier ook zelf een rol in kan spelen, door zo veel mogelijk mensen in Nederland te vertellen over de reis naar- en de omstandigheden in Ghana. Ik ga mijn uiterste best doen om hier een hele mooie en ook zeker leerzame reis van te maken, met natuurlijk een heel belangrijk doel: hulp bieden aan Ghana en Nederlanders ervan overtuigen zich ook in te zetten voor Ghana.


No comments:

Post a Comment