Tuesday, January 24, 2017

Denise

Hoi, mijn naam is Denise Braam. Ik ben 17 jaar en zit in H4L. Thuis woon in met mijn ouders en mijn oudere zus. Lezen en voetballen doe ik erg graag. Momenteel heb ik geen baantje meer, omdat ik het vrij druk heb met sporten, school en rijles. Het geld voor de reis had ik al bij elkaar gespaard door een jaar lang bij de Blokker in Eelde te werken.

Vanaf de eerste klas leek het me al geweldig om mee te gaan met een reis van Both Sides Now, maar destijds was ik daar nog te jong voor. Deze reizen vind ik zo leuk omdat er aandacht word besteed aan mensen die het minder goed hebben getroffen dan wij. Ik besef me dan ook hoe veel geluk ik heb gehad dat mijn wiegje in het veilige Eelde heeft gestaan. Graag zou ik een steentje willen bijdragen aan de mensen in ontwikkelingslanden. Daarom organiseer ik ook de Spinningmarathon in Sportrade, zodat de leerling in Ghana (waar we het lesmateriaal heen gaan brengen) een iets betere toekomst kunnen krijgen.

Ik verheug me heel erg op de reis!




No comments:

Post a Comment