Saturday, January 14, 2017

Lotte

Mijn naam is Lotte Bos. Ik heb 16 jaar oud. Vorig jaar heb ik mijn mavo examen gehaald en nu zit ik in H4M. Als sporten zit ik op paardrijden en handbal. Ik heb mijn eigen paard, haar naam is Tina. Ook handbal ik al 10 jaar bij de handbal vereniging Hazewind. Op de zaterdag en in de vakanties werk ik in de animatie op het vakantiepark Land van Bartje in Ees. 

Samen met mijn ouders en zus ben ik al op verschillende plaatsen in de wereld geweest. Ik ben alleen nog nooit in Afrika geweest. In februari gaat dit veranderen.

Ik ga met school mee naar Ghana. Ze leven daar heel anders dan dat wij hier doen. Dat verschil lijkt me het meest interessant om te zien. 

Als ik denk aan Afrika denk ik aan mooie mensen die vriendelijk naar je lachen. Mensen die gelukkig zijn ook al hebben ze zoveel minder dan dat jij hebt. 

Ik ben benieuwd naar wat ik na deze reis allemaal heb geleerd en waar ik anders over ben ga nadenken. Voor nu heb ik er vooral ontzettend veel zin in!

No comments:

Post a Comment