Saturday, January 7, 2017

Ellen

Hoi! Ik ben Ellen en ik ben 16 jaar. Ik zit in vwo 5P. In mijn vrije tijd speel ik volleybal en vind ik het leuk om met vriendinnen af te spreken. In de avond en in het weekend ben ik te vinden in het restaurant van de Makro. Hier werk ik sinds juli om deze reis te kunnen betalen. 
Het lijkt mij een leuke uitdaging om mee te gaan met de reis naar Ghana. Ik ben geïnteresseerd in andere culturen en levensovertuigingen. Tijdens deze reis hoop ik daar veel mee in aanraking te komen. Dit gaat waarschijnlijk wel lukken want naast alle toeristische plekken gaan we ook projecten bezoeken. Als we deze projecten bezoeken komen we ook in aanraking met de plaatselijke bevolking, op die manier hoop ik iets te leren van hun manier van leven. 
Na de reis wil ik mijn ervaringen delen met iedereen die het maar wil horen! Hiermee hoop ik mensen enthousiast te maken over het werk van Both Sides Now. Hopelijk dragen zij dan ook een steentje bij!

No comments:

Post a Comment